środa, 29 czerwca 2011

Umiejętność pisania ciekawych tekstów, to jedna z cech, której zazdroszczę wielu bloggerkom. Zamiar założenia własnego blogga chodził za mną od dawna, choć wciąż barkowało mi odwagi. Zawsze bałam się, że nie będę potrafiła tego robić. Dziś postanowiłam, że zaryzykuję:) nic nie tracę a mogę zyskać wiele znajomości i jeszcze więcej cennych rad.
Pierwszy post nie obył by się bez kilku słów wstępu na temat, jak to wszystko się zaczęło...:)
Jeszcze rok temu, moja kosmetyczka ograniczała się do kilku kobiecych niezbędników, choć kosmetykami interesowałam się dłuższy czas, nie każdy kolejny zakup był satysfakcjonujący. Interesujących opinni szukałam na wizażu, który pochłaniał mnie coraz bardziej. Nie wiem jak to się stało, że trafiłam na vlogi youtubowe:) od tego się wszystko zaczęło.
Godzinami oglądałam dziewczyny, dowiadując się nowych rzeczy i szukając kosmetyków, które byłyby strzałem w 10.
"Wychowałam" się :) na vlogach mizzvintage, ciasteczko25, niesia25 oraz nissiax83.
Oczywiście ta lista jest o wiele dłuższa, ale te 4 vlogi były początkiem mojej kosmetycznej historii.
Dziś sama szukam kolejnych perełek, kieruje się Waszymi radami, dlatego każda z nich jest dla mnie niezwykle cenna.
Mam nadzieję, że blog będzie się rozwijał i znajdzie się kilka duszyczek:), które zainteresują się także moimi spostrzeżeniami.
Tymczasem pozdrawiam,
EwelinA :)

4 komentarze:

  1. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki:) a ja Tobie kolejnych dni upływających w spokoju i radości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy w gronie blogerek :)) będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń