czwartek, 1 września 2011

Koniec wakacji!!!! :(

Witajcie Kochane,
oczywiście wakacje się skończyły, a ja nawet nie zdążyłam wypocząć:)
Kolejna długa przerwa, bo człowiek wiecznie gdzieś zabiegany, a to wesela, panieńskie, praca...:)
W dodatku cały czas jaki mam poświęcam na czytanie waszych blogów. Cóż za cudowne uzależnienie. Żeby tylko ludzie takie mieli:)
Jak już zakomunikowałam, praca obroniona, jestem w oczekiwaniu na dyplom i kolejny ważny etap w moim życiu, poszukiwanie pracy na poważnie...
Szczerze? już się boję. Rynek pracy nie specjalnie potrzebuje teraz nowych pracowników, a moje wykształcenie już z pewnością potrzebom rynku nie odpowiada:) Co tu mówić, będzie ciężko.
Ostatnio ograniamy też z  TŻ ostatnie najważniejsze sprawy do ślubu, który jest w lipcu 2012r. Etap kamerzysty jest w trakcie i łatwo nie jest. Chyba nie przypuszczałam,że ja, taka zdecydowana kobitka tak długo będę się motać z wyborem:) Muszę koniecznie do kosmetycznych blogów dodać jakieś ślubne i poszukać inspiracji, zawsze to wiele ułatwia. A może Wy macie jakieś propozycje? rady zawsze mile widziane:)
POZDRAWIAM:)

3 komentarze:

  1. Koniec wakacji ale poczatek czegoś nowego - tak trzeba myslec o tym wszystkim :) Ja mam jeszcze miesiac wakacji, jestem szczęściarzem :)

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga : ) Jeśli chcesz, żebym i ja obserwowała Ciebie napisz to w komentarzu a tym samym ja będę mogła być na bieżąco z nowościami u Ciebie : )
    www.vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie osobiście ta sie podoba
    http://www.sslub.pl/wp-content/uploads/2009/08/suknia_slubna_03.jpg
    Ja preferuje prostote, ale oczywiscie kazdy ma swoj gust. I najwazniejsze aby podobalo sie pannie mlodej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń