czwartek, 28 lipca 2011

Szczęśliwa Pani magister:)

Witajcie kochane,
przepraszam,przepraszam za tę nieobecność. Spowodowana była ostatnimi zawirowaniami na linii spraw osobistych.
Wszem i wobec mogę zakomunikować,że z łezką w oku pożegnałam UNIWERSYTET WARSZAWSKI.Magister obroniony!!!:)
teraz czas na wypoczynek.Już nie mogę się doczekać, byle pogoda mi dopisała, ale widzę,że zmierza ku lepszemu:)
Oczywiście Was czytałam na bieżąco, bez tego nie da się żyć:)Zapraszam Was do obserwacji wciąż czekam na pierwsze rozdanie.
POZDRAWIAM

6 komentarzy:

  1. GRATULACJE!!!!! Ja dopiero zaczynam-po latach, ale zaczynam=)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczęłam blogowanie na blogspocie i z chęcią poczytam sugestie do niego.
    http://le-nasty.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ! Pani Magister:)

    Zapraszam Cię do mnie (evecandy.blogspot.pl). Bardzo mnie ucieszy Twoje zdanie odnośnie mojej ostatniej notki, każda myśl, słowo jest dla mnie ważne. Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mnie do obserwowanych, ja zrobię to również – jeśli wyrazisz taką chęć, tym samym będzie mi miło, kiedy będę mogła być na bieżąco z Twoimi nowościami na blogu :)

    Pozdrawiam !

    evecandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mi to jeszcze daleko:( a Tobie gratuluję:)

    zapraszam na rozdanie
    topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń