sobota, 2 lipca 2011

Cudowne uzależnienie :)

Nie wiem jak i kiedy to się stało, ale dosłownie się uzależniłam!!! Cudowne jest to, że to przynajmniej zdrowe uzależnienie:) Blogi mnie pochłaniają. Tematyka kosmetyków była mi bliska od dawna i myślałam,że już większym świrusem być nie można:D ale jednak da radę. Blogi są tym skarbcem gdzie znajduję dużo kosmetyków w przystępnych cenach, spełniających moje wymogi, które niekiedy bywają wygórowane:)
Dzięki Wam wszystkim życie staje się o wiele łatwiejsze. W najbliższym czasie zapowiadam recenzję Vichy chusteczki samoopalającej. Zarzekałam się przed samoopalaczami, ale forma chusteczek bardzo mnie zaciekawiła.
Pozdrawiam !!!

1 komentarz:

  1. Witaj! Ja chyba zaczynam cierpieć na to uzależnienie, co Ty ;). Też zaczęłam prowadzić bloga. Na razie próbuje wszystko ogarnąć, ale już wkrótce pierwsze recenzje :)

    Także zapraszam do mnie: http://www.nastusiowy-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń