niedziela, 3 lipca 2011

Przygotowania do urlopu, hurra!!!

Witajcie Kochane,
pod koniec lipca wyruszam na urlop. W tym roku będzie to tylko i tydzień :) Bardzo się cieszę, bo minione pół roku było nad wyraz ciężkie. Ostatni rok studiów, pisanie pracy magisterskiej, rozpoczęcie pracy. Czuję, że jest to prawdziwie zasłużony wypoczynek :D

Zawsze jak to przed wyjazdem rozpoczynam osobistą akcję bikini:) Mam nie całe 4 tygodnie aby przygotować się do wyjazdu pod każdym względem. Trzeba zrobić zakupy odzieżowe i kosmetyczne, co już na samą myśl wywołuje u mnie uśmiech na twarzy. Słowo zakupy jest dobre na wszystko:)

Tym samym zakładam sobie, że muszę popracować nad pielęgnacją włosów i ogólnym wyglądem ciała. Mam swoich ulubieńców do zadań specjalnych:D ale nie będę ukrywać, że wszelkie nowinki i wiadomości o dobrych produktach są zawsze mile widziane.


Całość podzielę na poszczególne posty i przedstawię Wam produkty do mojej osobistej akcji HOT BODY and SEXY LOOK :) !!! ZACZYNAMY !!!
Rozpocznę od pielęgnacji ciała. Każdy kostium kąpielowy jest bezwzględny :D, odkryje prawie wszystko, choć nie zawsze chcemy by tak było. Ja należę do osób, które nie mają większych problemów z wagą tym samym i z figurą, choć jak każda z nas trochę bym pozamieniała:) Od swojego wyglądu na plaży oczekuje jedynie tego, żeby skóra była gładka, przygotowana do przyjęcia promieni słonecznych:) bez cellulitu, który jest ZMORĄ nawet szczupłych osób brrrr:(
Pierwszy zatem będzie peeling:) Tu nie mam specjalnych wymagań. Gruboziarnisty i pachnący. Te dwa kryteria spełnia peeling firmy Joanna.
zdjęcie zapożyczone z wizażu     
Ma przepiękny malinowy zapach, ma 200 ml i kosztuje mniej niż 10 zł. Fakt, faktem nie jest dla mnie wydajny, muszę go nieźle wycisnąć żeby zrobić peeling całego ciała, ale przyjemny zapach, delikatne złuszczanie no i ta cena zdecydowanie działają na jego korzyść. 

Po peelingu, wcieranie balsamów. Tu od lat mam niekwestionowanego ulubieńca. Firma Eveline Cosmetics !!! Nie to ,żeby mi się podobała, bo nawiązuje do mojego imienia:) jak to niektórzy lubili sobie zażartować:) Po prostu jestem wielką fanką produktów, które są polskie, mają atrakcyjną cenę i do tego są naprawdę skuteczne!!! Do takich spokojnie zaliczam

SLIM EXTREME 3D Krem wyszczuplający + ujędrniający

zdjęcie zapożyczone ze strony evelinecosmetics  

Eveline, Slim Extreme 3D Spa!, Superskoncentrowane serum modelujące pośladki `Total Push Up`

zdjęcie zapożyczone ze strony producenta
Jak działać to na dwa fronty, od razu nogi i pośladki, wszystko w imię gładkiego ciała:)
To są moje ulubione produkty, od których rozpocznę swoje przygotowania. W dalszej części zajmę się produktami do pielęgnacji twarzy.
A Wy, macie swoje sposoby na przygotowanie ciała na wakacyjne wojaże???
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Mam ten peeling, jest booooski :) cudnie pachnie i super trze ;) ja w ramach przygotowania do wyjazdu stosuję peeling antycelulitowy z Joanny i reduktor celulitu z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci peeling kawowy, rewelacyjnie wygładza i ujędrnia. Wsyp do kubka kilka łyżek parzonej kawy, zalej wrzątkiem do jej poziomu, zaczekaj aż przestygnie i zabierz do łazienki :) przed użyciem zmieszaj na dłoni z żelem / oliwką lub stosuj solo. Działa jak marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również polecam peeling kawowy, wygładza i ujędrnia:D
    albo peeling cukrowy perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. natusia- racja, pięknie pachnie, zapach roznosi się po całej łazience:) zaciekawiłaś mnie tym reduktorem z ziaji, może kiedyś wypróbuje, póki co będę wierna swoim ulubieńcom:)

    Viollet- Dzięki. Jak tylko skończy mi się peeling joanny, co już wkrótce nastąpi:) to wypróbuje

    Na Krawędzi- dzięki:D

    OdpowiedzUsuń