poniedziałek, 4 lipca 2011

Czas na paznokcie :)

Witajcie ponownie,
Co do paznokci, przyznam szczerze, wielką fanatyczką lakierów nie jestem:) Moja kolekcja jest dosyć skromna. Paznokcie mam dość słabe, suche, łamliwe. Każdy lakier trzyma się maxymalnie 2 dni,a jak i to wytrzyma to jest dobrze:). W dodatku jestem niecierpliwa. Nigdy nie mogę spokojnie odczekać aż lakier porządnie wyschnie. Staram się to zmienić i nie ukrywam, że pielęgnację paznokci, włączę zatem do swojej letniej akcji:) 
Wszystkie lakiery mieszczą się w małym koszyczku:

Kolekcja prezentuje się następująco:
 A w zbliżeniu:)

Wiem, moja kolekcja jest dość uboga:) na lato kupie więcej wystrzałowych kolorów, tylko muszę zadbać o swoje paznokcie. Polecacie coś??? :)

2 komentarze:

  1. życzę żeby kolekcja rozrastała się zgodnie z Twoim planem :) Nie życzę Ci natomiast żeby przeszło to w natrętne maniakalne zdobywanie, jak u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba aż tak mi nie grozi:) Muszę się tylko zmobilizować do pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń